23 mar 2015

Wiosenny ´´ślimaczek´´


Wiosna to pora roku obfita w kolory żywe i takie świeże, soczyste. Taka też jest moja praca. Można by ją nazwać bieżniko - serwetą bo tak naprawdę to ani nie bieżnik, ani serweta, jest to coś co można położyć na stół i już. Jak zwał tak zwał. Zaczęłam od zszycia pasów.

 Później pocięłam te paski w trójkąty przy pomocy linijki 10º  zmniejszając stopniowo trójkąty. Tak wyglądało przed zszyciem trochę duże się wydawało


ale już po zszyciu było ok.


a to już efekt końcowy. Wyrównałam te ząbki bo jakoś tak mi nie pasowały. Nie bardzo też wiedziałam jak wybrnąć z pikowaniem więc żeby nie zaśmiecać to "usiadło" tam sześć motylków które pięknie się prezentują (niestety zdjęcia tego nie oddają)




i jeszcze fotka w zbliżeniu pikowanego motyla 

Chcąc zgłosić moją prace do zabawy w cyklicznych kolorkach muszę odpowiedzieć na kilka pytań.
Lubię kolor zielony choć nie koniecznie w odzieży, bardziej jako dodatek, dekoracja......
Z czym połączyłabym seledynowy ................może z różowym albo niebieskim.



53 komentarze:

  1. Po prostu rewelacja. Idealnie wyważone kolory, ten zawijas ślimaczkowy- bomba, no i te cudne motyle. Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna praca! Pięknie dobrane kolory, motylki urocze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudeńko :) A te motylki przepiękne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudeńko :) A te motylki przepiękne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. O jejku istny zawrót głowy,pięknie wyszedł ten ślimak ,a kolorki dobrałaś rewelacyjnie.Takie ostre żarówy ,świetnie do siebie wpasowały się .Jeszcze te delikatne motylki dopełniają całości.
    Sporo pracy Cię kosztowała ta praca,ale niesamowiecie zachwyca.
    Dziękuję za udział w zabawie w tym miesiącu ,baw się dobrze.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, jeszcze czegoś takiego nie widziałam - masa pracy, ale efekt końcowy cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie widziałam jeszcze takiej pracy... rewelacyjna!
    Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękny. Jest mega odlotowy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pomysł, piękne wykonanie, a magia kolorów wręcz urzekła mnie :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczne to coś i te piękne kolory,ja jestem zachwycona")

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany totalny zarót głowy . Pomijam juz sam fakt uszycia takie slimaczka, ale skąd Ty wziełas taki pomysł??? To jest mega odlotowe, i ta precyzja w szyciu no rewelacja. Ale powiem Ci że po oczach dają nieźle te neonowe kolorki :-)
    Pozdrawim i zycze udanej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowity jest ten ślimak,piękne kolory,że o mistrzowskim wykonaniu nie wspomnę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory są naprawdę żywe i energetyczne, dziękuję za miły komentarz, pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Genialna praca! Coś wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo oryginalny pomysł. Motyle rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł, a jakie energetyczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czadowy! :) kolory mają moc i są fantastycznie ożywcze i wiosenne :)
    piękności!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny, rewelacyjny,piękne kolorki, świetny kształt - same ochy i achy cisną się pod palce. Naprawdę niesamowita praca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takiej pracy jeszcze nie widziałam! Wszystko, absolutnie wszystko mi sie podoba: kolory, sposób szycia, pikowany motylek! całość oryginalna i mistrzowsko odszyta1 Gratuluję i podziwiam1 Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo oryginalny i interesujący kształt ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo oryginalny i interesujący kształt ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. I w zasadzie nie wiem co napisać. Wrażenie jest niesamowite - kolory, precyzja wykonania, niezwykły kształt.... Coś niesamowicie pięknego udało Ci się stworzyć. Jestem pełna podziwu. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie myślałam że to będzie się podobać tak bardzo, dziękuje za miły komentarz :)

      Usuń
  22. Piękna praca!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna praca!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem pod wrażeniem Twojej pracy. Nie dość, że piękna w kolorach to jeszcze wymagająca cierpliwości. Bardzo efektowna.

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny pomysł:) rewelacyjnie to wygląda:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wykończony zawijas :) Podziwiam te pikowane motyle :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna i pomysłowa praca:) Kolory niesamowicie soczyste :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny bieżnik i idealne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo pomysłowy ślimak,podziwiam wykonie :))) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale fajowe i kolorowe to coś na stół :) lubię takie inności bo zwykłego obrusiku to u mnie nie uświadczysz na stole :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Super wykonanie!!! Niesamowite połączenie kolorów:))

    OdpowiedzUsuń
  32. To się napracowałaś, ale było warto :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo energetyczna praca! I te kolory - ciekawie się razem prezentują. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ależ intensywne zestawienie kolorów! Fraktalowa serweta bardzo ciekawie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  35. Takiego energetycznego, wiosennego ślimaczka widzę po raz pierwszy- jest fantastyczny:)
    Niesamowite połączenie kolorów, wspaniałe wykonanie a efekt końcowy zachwyca.
    Pozdrawiam serdecznie:) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  36. Prawdziwie wiosenna i radosna praca! Niesamowicie wykonane wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Prawdziwie wiosenna i radosna praca! Niesamowicie wykonane wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Prawdziwie wiosenna i radosna praca! Niesamowicie wykonane wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Genialne! Praktyczne zastosowanie geometrii elementarnej (dzieciaki zawsze pytają, po co mają się tego uczyć - teraz już wiem po co). Serweto-bieżnik bardzo efektowny i taki wesoło wiosenny. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak ty to zrobiłaś, na pierwszym zdjęciu myślałam że to grafika :-O:-)

    OdpowiedzUsuń
  41. O kurczę wyszedł Ci genialny efekt, na ciemnym tle wygląda jakby dorysowano te kolorki, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialny pomysł i perfekcyjne wykonanie! Niezwykle mi się to podoba :). I te kolory świetnie dobrane. Jestem pod wrażeniem :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  43. oczopląsu dostałam!
    ale feeria barwna, taka trochę hipnotyczna... :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny bieżnik (czy też serweta), a motylki rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń

 

Template by BloggerCandy.com