17 sty 2017

Pokrowiec na maszyne do szycia

Moja maszyna do szycia doczekała się pokrowca. Po przeprowadzce w moim pokoju "działania" obiecałam sobie że będzie ład, skład i porządek 😃😃😃 więc maszyna nie może ot tak sobie stać i się kurzyć kiedy jest nieużywana a powstają inne dzieła. Troszkę mi nerwów zjadła podczas szycia "ubranka" dla siebie bo pikowanie to zupełnie nie jej mocna strona, jak nie przepuści kilka ściegów😠😠😠 to znowu zerwie nitkę 😠😠😠 i tak w kółko. Koniec końców powstało co powstało 😊😊😊 mnie się podoba, mam nadzieję, że mojej maszynie również.





Wzór na circle of geese czyli gęsi lecące w koło wzięłam z tej stronki. Początkowo chciałam dać rożne odcienie czerwonego ale nie mogłam dobrać dziewięciu skrawków które by do siebie jakoś pasowały.

Kolory zgrały mi się z wyzwaniem kolorystycznym Diabelskie szarości więc skorzystam z okazji i dołączę do zabawy.



28 komentarzy:

  1. Maszyna dostała bardzo eleganckie ubranko. Świetnie na niej "leży".

    OdpowiedzUsuń
  2. Nice one!. I love the circle of triangels. Clever idea! Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny.Chyba ściągnę ten pomysł. Elegancki i prosty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Pomysł jak najbardziej do powielenia bo daje dużo możliwości a jest naprawdę prosty :)

      Usuń
  4. Wow! Swietny pomysł i piekne wykonanie. Te serduszka na pokrowcu wskazują, że lubisz szycie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo. Serduszka??? Aż się przestraszyłam bo nie jestem fanką serduszek ale widocznie moja maszyna bardzo bo to ONA "dyrygowała" pikowaniem i zrobiła co chciała, faktycznie są serduszka hahahaha

      Usuń
  5. Eleganckie to ubranko na maszynę

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo się cieszę Agusiu,że długiej przerwie pwróciłaś do naszej zabawy.
    I przygotowałaś z tego tytułu śliczny pokrowiec na maszynę.Jak dobrze,że ten materiał ma takie przebłyski białego kolorku i to ratuje pracę przed moimi gromami haha:)
    Miał być dodatek min. jakiegoś innego koloru,(zwracając oczywiście uwagę na wytyczne) i sądzę ,że te prześwity są nimi.
    A teraz życzę miłej zabawy i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to chyba źle doczytałam wytyczne, zrozumiałam że ma być tylko jeden kolor dodany do szarego :) upss. Mogę tylko dodać na swoje usprawiedliwienie, że w środku dałam materiał jasny kremowy w czerwone paseczki więc może mogło by być zaliczone co?

      Usuń
  7. a pewnie, że dołączaj i zostań z nami dłużej! :)
    tylko czytaj dokładnie wytyczne, bo z trzecim sezonem Danusia ma coraz mniej pobłażliwości ;-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne ubranko na maszynę! Piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Maszyna dostała piękne ubranko.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się, nawet bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł na pokrowiec :) Wygląda elegancko i schludnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysłowy ten pokrowiec i jaki praktyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny , elegancki pokrowiec , moja maszynka się nie doczekała i chowam ja w pudełku , chociaż Twoja propozycja jest dużo wygodniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wygląda to ubranko na maszynę! Sama nie mam maszyny, nie szyję, bo dwie lewe ręce do tej umiejętności, ale dla takiej sukienki warto byłoby ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się takie nowoczesne i bardzo oryginalne ułożenie wzoru. Wyszło świetnie !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny! ja właśnie zabieram się do uszycia jakiegoś na moją maszynę i tak mi schodzi i schodzi...

    OdpowiedzUsuń
  17. Praktyczne i śliczne :) idealne połączenie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie i praktycznie :) Maszyna dostała super ubranko :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  19. idealne połączenie ozdoba i cos praktycznego, takie rzeczy lubie najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szary z czerwienią jednak super się komponują! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. No jak może jej się nie podobać coś co sama sobie zmajstrowała, a jak zmajstrowała tak ma :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. teraz i maszyna ma swoje ubranko - i to uszyte przez samą siebie :)

    OdpowiedzUsuń

 

Template by BloggerCandy.com